- 6827
- ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۶:۰۸
- 729 بازدید
آشنایی با روش های تبلیغات : تبلیغات عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکنندهای با انجام این امر سعی میکند که خریدار را از تولید این محصول آگاه کند که این عمل با روشهای گوناگونی انجام میشود. جذاب ترین ها در این مقاله شما را با مزایای استفاده از تبلیغات، جهت پیشرفت در کسب و کارتان آشنا می کند. تبلیغات چیست ؟ اما امروزه دانش بازاریابی به ما آموخته است، که هر محصول، خدمت[…]
آشنایی با روش های تبلیغات : تبلیغات عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکنندهای با انجام این امر سعی میکند که خریدار را از تولید این محصول آگاه کند که این عمل با روشهای گوناگونی انجام میشود.
جذاب ترین ها در این مقاله شما را با مزایای استفاده از تبلیغات، جهت پیشرفت در کسب و کارتان آشنا می کند.
تبلیغات چیست ؟
اما امروزه دانش بازاریابی به ما آموخته است، که هر محصول، خدمت یا برند به شکلهای مختلف با مخاطب و مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل خود، رابطه برقرار میکند.
بسته بندی هم یکی از شکلهای ارتباط با مخاطب است، و ما از طریق آن، پیامهای زیادی به مخاطبان خود میدهیم.
حتی میزان تخفیف دادن و تعداد و نحوهی برگزاری حراجها یا برنامههای دورهای فروش شکلی از ارتباط با مخاطب هستند.
کاتالوگ شرکت ها نیز، شکلی از ارتباط با مشتری جهت تبلیغات و بازاریابی هستند و پیامهای متعددی را به مخاطب و مشتریان ما ارسال میکنند.
محل فروشگاههای ما، پوشش همکاران ما و دهها مورد دیگر، همگی شیوههایی از تبلیغ برای مشتریان هستند.
همه جا اطرافمان را تبلیغات احاطه کرده است. پوسترهای بزرگ و تابلوهای نئونی از روی بیلبوردها به ما نگاه میکنند.
آگهی نیز نوعی تبلیغ بوده، و مطالبی است، که از طرف فرد یا دستگاهی جهت آگاهی مردم منتشر میگردد.
آگهیها میتوانند چاپی و یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند.
تبلیغات، صفحات مجلات و روزنامهها را پر کردهاند، به طوری که گاهی اوقات فضای آنها بیشتر از خود مطالب است.
تلویزیون هم هر لحظه در حال پخش تبلیغ است، و گاهی همین تبلیغات نمایش فیلم را به تاخیر میاندازد.
تبلیغات همچنین گاهی روی صفحه مانیتور کامپیوتر ما پیدا میشود.
یکی از موثرترین روش های تبلیغات، استفاده از تبلیغات اینترنتی است، که در دنیای امروز، سهم گسترده ای برای برند کردن محصولات و معرفی شرکت ها و خدماتشان داشته است.
انواع رسانههای نوین از جمله شبکههای اجتماعی برای برندسازی و معرفی محصولات تجاری، بازخورد بالایی داشته اند.
به همین دلیل امروزه ما اصطلاح IMC یا Integrated Marketing Communications (ارتباطات یکپارچه بازاریابی) را زیاد میخوانیم و میشنویم.
در ادامه به برخی مزایای تبلیغات جهت آگاهی شما عزیزان اشاره می کنیم.
گسترش بازار
تبلیغ، به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا بازارشان را گسترش دهند، که مسلما افزایش تقاضا را به همراه دارد.
افزایش فروش
تبلیغ علمی، و هزینه کردن در این بخش امکان افزایش فروش انبوه کالاها را افزایش داده و بر میزان فروش تاثیر مثبت دارد.
مقابله با رقبا
تبلیغ موثر، ابزار سودمندی برای مواجهه با فشار رقبا در بازار و سبقت گرفتن از رقبا می باشد .
افزایش حسن نیت
تبلیغ ابزاری برای افزایش حسن نیت شماست. همچنین تبلیغ، تولیدکنندگان و محصولاتشان را به مردم معرفی می کند.
آموزش مصرف کنندگان
تبلیغات در خود آموزش و پویایی را به همراه دارد و باعث آشنایی مشتریان با محصولات جدید شما می گردد.
از میان بردن واسطه ها
یکی از مزیت های تبلیغ، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مشتریان است، که باعث حذف دلال های بازار می شود.
معرفی محصول جدید به بازار
تبلیغ نقش مهمی در معرفی محصول جدید در بازار بازی می کند. در حقیقت تبلیغات مشتریان را به خرید ترغیب می کند.
محصولات با کیفیت بهتر
کالاهای مختلف با نام های تجاری مختلف تبلیغ می شوند، کالاهای معتبر کیفیت را برای مصرف کنندگان تضمین می کنند.
حمایت از بخش فروش
تبلیغ بصورت شگرفی از فروشندگان حمایت می کند، و مشتریان به وسیله تبلیغات از قبل با کالا آشنا شده اند.
فرصت های شغلی و کاهش نرخ بیکاری
تبلیغ زمینه فرصت های شغلی بیشتر را برای خبرگان و افراد زبده نظیر عکاسان تبلیغاتی، کارتونیست ها، طراحان، موسیقی دانها، مدل ها و سایر افرادی که در آژانس های تبلیغاتی مشغولند، فراهم می سازد.
کاهش هزینه های روزنامه ها، مجلات و سایر رسانه
تبلیغ باعث حیات و رونق رسانه های گوناگون شده، و کمک بزرگی به کاهش هزینه روزنامه ها و… می کند.
با جذاب ترین ها در تجارت پیشتاز می شوید : جهت رزرو تبلیغات با ما تماس بگیرید .
+ کلیک نمایید و عضو تلگرام جذاب ترین ها شوید
آشنایی با روش های تبلیغات
آشنایی با روش های تبلیغات آشنایی با روش های تبلیغات آشنایی با روش های تبلیغات آشنایی با روش های تبلیغات آشنایی با روش های تبلیغات